26 september 2017 - 6 Tishri 5778
   
Text Size
Met en voor elkaar bidden!
Plaats jouw persoonlijke gebed
in het internet. Zó kunnen anderen
met en voor jou bidden!
Mijn zoontje van bijna 12 jaar is zwaar verstandelijk beperkt en heeft autisme. Hij was een blij ondeugend jongetje. De laatste jaren gaat het al slechter met hem, hij knijpt en bijt zich zelf helemaal kapot en is heel verdrietig. Ik ben hier overspannen door geraakt, en heb weinig rust meer in mij. Mijn zoon gaat 1 maart naar een instelling, omdat ik ook nog een zoon van 14 heb met autisme, en ik ook wil knokken voor mijn huwelijk. willen jullie met mij meebidden, dat de zelfverwonding van mijn zoontje stopt en dat hij een goede plek krijgt waar ze van hem houden en goed verzorgen. M.K.
Hallo, Misschien is dit niet echt een groot probleem maar ik zou toch graag gebed willen voor een baan. Ik heb al meerdere keren gesolliciteerd maar het lukt nog steeds niet. Ik weet dat God voorziet en Hij weet dat ik moet werken dus een baan nodig heb maar ik heb tot nu toe alleen maar banen die niet bij mij passen en de laatste keer heb ik 1 1/2 jaar thuis gezeten. Ik zou graag een baan willen waar ik me goed bij voel, mijn talenten en gaven kan gebruiken en waar ik dus fluitend naar mijn werk ga. Alvast dank en Gods zegen, T. T
Heer, lieve Vader. Ook via internet komen uw kinderen bij elkaar. Ik noem mijzelf ook een kind van U God, omdat U voor mij zorgt. Niemand kan om Uw grote liefde heen. Wilt U mij helpen met de keuzes die ik moet maken in mijn leven en wilt U mijn pijn verlichten door wat U kunt geven Heer. Amen Annemiek
lieve Vader in de hemel U ziet mijn hart. niemand anders kent mij als U. help mij in mijn strijd geef mijn kracht Heer Jezus, amen. gm
Lieve Vader, Ik bid dat U de harten van mijn kinderen zult aanraken. U kent hen bij naam. Here, ze zijn zo teleurgesteld in relaties. Daardoor zien ze ook niets in een relatie met U. Jezus, U bent Liefde, ook in mijn eigen eenzaamheid weet ik dat. Help mij om aan mijn kinderen uit te dragen dat Uw Liefde belangrijker is dan wat dan ook. Dat door mij heen, Uw liefde voor mensen en voor mijn kinderen zichtbaar is en blijft. Door alles heen. Ik heb U lief. Al ga ik door een dal van diepe duisternis, U bent bij mij( ps 23) K
Dank U Vader dat U bij alle mensen bent die eenzaam zijn. U bent hen zo nabij, wilt U hen aanraken met Uw liefde Vader. Dank U dat U gebeden verhoort. Vader dank U dat U ook bij onze oudste zoon bent die morgen geholpen wordt aan een breuk. U bent hem nabij daar mogen we op vertrouwen, AMEN. elsa
Heer ik wil U vragen het hart van K. voor U open te zetten dat hij in U mag geloven om Jezus wil amen go
last van een onreine geest, die mij steets een slaaf wil maken van onkuisheid assur
Shalom, Shabat shalom voor vanavond. Here Vader wees bij de mensen die vanacht geen warm huisje hebben, geen lekker warm bedje hebben waar ze heerlijk onder een dekentje kunnen rusten Heer. Wees bij hen die U vanacht aanroepen en verhoor hun geroep. Dank U, dat U dit gebed verhoord heeft Papa.... Neshama
Dank u voor mijn kleinkind. Ik breng hem bij U, God omdat hij nu verdeeld wordt door een scheiding. Dank U Vader dat U hem omringt met Uw liefde en Uw trouw. Wilt U hem bewaren voor alle verkeerde dingen die op zijn pad komen. Dank U dat U hem nabij bent. In Jezus naam. elsa
Heer ik dank U dat U een trouwe God bent. Dank U dat er hoop in U is, dank U voor doorbraken Heer. Dank U dat U onze gebeden hoort en verhoort wanneer wij het voor Uw troon brengen. Ik vertrouw op U en verwacht het alleen van U. T.
Dank U Vader dat niets uit U hand loopt. Ik dank voor de overheid, help U hen om de juiste beslissingen te nemen. We mogen ook danken voor Uw volk Israel, waar U ook U weg mee gaat. Dank U dat U bij alle moeilijkheden bent en dat we daar sterk van worden als we op U vertrouwen, in Jezus Naam Amen. elsa
Voor P. Ik bid voor je moeder, Here, we brengen deze moeder voor Uw troon.Wilt U Uw liefdevolle armen om haar heen leggen als ze alleen is Vader! En dat er tijd zal zijn voor mensen die haar bezoeken Heer. Toon Uzelf aan haar,raak haar aan met Uw liefde en Uw rust en Uw vrede. Geeft U P. gelegenheid dat ze bij haar moeder op bezoek kan.Ik dank U Vader God ,dat U dit gebed hoor en zult voorzien wat er nodig is in deze levens,In Jezusnaam prijs U Koning Jezus, Amen!!!! J.L.
Het lijkt zover te zijn God. Ik blijf glijden. Weg van liefde en gezondheid, van geloof en hoop. Heb ik mijn krediet bij U verspeeld? Ik zou het niet vreemd vinden. Maar God, ik ben een kind van U, ik wil helpen. Anderen helpen. Help mij, geef mij richting. G
Dat de Eeuwige mij vrij zet van alle verkeerde invloeden. Tijdens mijn huwelijk, mijn ex=vrouw ging zich steeds meer toeleggen op het spirituele vlak. Ik heb het gevoel gefaald te hebben omdat ik niet resoluut genoeg geweest ben. Ze bezocht mensen die een aura zien, hypnotherapie doen etc. Ook mijn kinderen die onder die invloed zijn geweest dat zij worden vrijgemaakt. Mijn ex wil niets horen over bijbels gefundeerd leven. Bid dat God haar genadig zal zijn. Dat mijn kinderen behouden mogen worden in Gods Koninkrijk. PM
Vader dank U dat U gehoorzaamheid leert. Dank U dat u steeds dingen afleert door moeilijkheden.dank U voor Uw woord, ik bid dat het snelle voortgang mag hebben door leraren heen die Uw woord mogen brengen. Dank U dat U genadig bent, genade om niet. In Jezus naam. elsa
MEEBIDDEN GEVRAAGD!!! Mijn moeder die stervende is.... heeft pas haar man ook verloren. Ze ligt nu eenzaam in dat verzorgingshuis, er komt af en toe iemand langs van familie..... Wilt u meebidden dat ik naar haar toe kan? Mijn man wil mij niet laten gaan,wil a.s een weekend met mij weg. P.
Here Vader, Gezegend is uw heilige naam. Dank U, dat wij U mogen dienen. Wij houden van U Vader. Dank U dat U ons lief heeft en dat U gedachten van vrede over ons heeft. Laat al uw kinderen een licht zijn in deze duisternis, opdat de dwalenden hun weg naar U (terug) vinden. Amen. Gods rijkste zegen, broeders en zusters... Neshy
Vader ik wil U danken voor mijn kinderen, ik breng ze vandaag bij de troon van Uw genade Vader, de genade die zo groot is, ze hebben het zo hard nodig dat er voor hun gebeden wordt.In Jezus naam, amen. elsa
Vader God,ik hou van U, ik hou van Uw trouw, God. U bent mijn schuilplaats, mijn ALLES!!! Ik geef mijzelf aan U, help mij om vrij te komen en te blijven van dat wat mij vasthoudt, U weet wat het is o Here!! Zet mij vrij van angsten voor mensen, voor gedachten dat ik alles verkeerd doe en gedaan heb. Vergeef mij Here, deze zondige gedachten, U heeft mij vrijgekocht en betaald met Uw kostbaar bloed, Here Jezus! Ik breng mijn gedachten in krijgsgevangenschap onder de heerschappij van Jezus Christus! HALLELUJA! AMEN! J.L.
columns
Maximum Life maakt gebruik van cookies om de website en het gebruiksgemak te verbeteren.                               ANBI
sluiten
Site Meter